piątek, 13 kwietnia 2012








taaa forsowanko :P ostatnie zdjęcie to kadr ze skanera ;)
tmax400f3200/d76/1:1/20'C/24.30/30sekund ciągle i 3zakręty szpulą co minutę
nie chce mi się skanować reszty, choć chociaż ziarno wyszło bardziej do przyjęcia

noc kiedy budzi mnie co godzinkę moja córa nigdy dobrze nie wróży
więc w drodze na przystanek szkolnego autobusu
tłumik się przepalił, środkowy
więc na pobocze zjechałam robiąc pubum, pubum
się przespacerowałyśmy w wiosennej ciepłej mżawce
sąsiad marek mi go odczepił i teraz jeżdżę z tłumikiem
w bagażniku
jakoś tak coraz mniej części jest w tym moim samochodzie
bo nadal jeżdżę bez blach z przodu i zderzaka
co by się kierunkowskaz z nadkola nie majtał
wczepiłam go w szparę od klapy
w związku z tym faktem
wzięłam dziś telefon do mechanika
bo zanim ja ją złożę do kupy
to zapomnę którą część gdzie
albo nie będzie już znać
gdzie przód a gdzie tył samochodu ;)

pora rozkręcić muzykę
i pojechać na szmacie
nic tak nie pozoruje spokojnego dnia
jak błysk chałupa

http://www.youtube.com/watch?v=AOZ-FOcDjss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz