niedziela, 27 maja 2012




Mati zrobiła mi samodzielnie (poza doborem czasu i przysłony) zdjęcie Zenobiuszem, który to jest jak relikwia i rzadko może być macany przez innych. Zenek wrócił ostatnio do łask, po zmaganiach z innymi aparatami. ale nie o tym chciałam. o niej chciałam.
dziś wyliczałyśmy w czym jest wybitnie dobra, oczywiście nie jest bardziej wybitna od innych, ot chodziło o tak zwane pozytywne wzmocnienie.
umiem kosić trawę i pięknie maluję
świetnie jeździsz na rowerze (drugi dzień)
robię pyszną sałatkę
pięknie śpiewasz i tańczysz
i takie tam...
dziś miała karę, szlaban na słodycze i komputer
za brak szacunku i tzw. focha
ostatnio od nauczycielki na wywiadówce usłyszałam:
widzi pani, ona TAK na mnie spojrzała...no nie wiem... no....jakby zabić chciała
tak to prawda
ma tak
czym skorupka za młodu nasiąknie?
odruch pawłowa w płaszczyźnie socjologicznej?
wiele naszego z Miłym skupienia i uwagi ostatnio pochłania próba korekcji tych zachowań
stąpamy po grząskim gruncie w dodatku bardzo wrażliwym
wychowywać, nie łamać-nie jest łatwo
jak dobrze, że z Miłym jesteśmy w tej samej drużynie

link od smutnolicej, boski:
http://www.youtube.com/watch?v=Ly0fz0T_lQE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz