wtorek, 28 czerwca 2011


jestem jedną z bardziej spokojnych wam nieznanych osób, oaza spokoju i łagodności, ale.....jak mnie coś wkurwi, to w elektrowni czują znikąd przesył mocy
oj nie przebierałam dziś w słowach
padło wiele znanych mi z budowy
padła prawda
a co ja się będę pier...lić jak nikt ze mną się nie pier...oli ;)
owszem, mam wyrzuty sumienia, zapiję je dziś po sąsiedzku

-dzień dobry, jestem nową pracownicą bipbipbip, jestem zachwycona tym co pani tu stworzyła (tu następuja seria ochów i achów co spływają po mnie jak po kaczce i wzbudzają uczucie...tak zajebiście widzę po każdej takiej reakcji jakim jestem durnym głąbem)
-dziękuję
-a ja słyszałam, że logo bipbipbip też pani projektowała
-tak, też
-a czy mogłaby mi pani przesłać je w innym formacie niż pdf
-tak,(wrrrr stłumiłam warczenie) niestety nie mam możliwości podglądu formatów ai m.in. ponieważ nie posiadam już odpowiednich programów i już się tym nie zajmuję. poproszę maila
(jestem kurewską oazą spokoju po raz dwudziesty wygrzebałam odpowiednią płytę skopiowałam folder na pulpit, usunęłam nie wybrane loga i enty raz puściłam w eter, po chwili jak można się domyśleć zadzwonił sprawca zamieszania wybadać sprawę, to ja mu w pełnym rozkwicie próbowanego opanowania wkurwa sru między oczy: słuchaj to ja przez kolejne 50 lat zmian obsługi obiektu mam ci znów i znów przesyłać coś co powinieneś od dawna mieć u siebie w stosownym folderze, ja mam naprawdę w dupie, że to się podoba, po to zdaje się to zrobiliśmy, a dla mnie to porażka, bo ja jedyne co mam z tego to pylicę płuc i wieczne wysłuchiwanie ochów i że to nie możliwe)
ups

3 komentarze:

  1. lubie jak masz wkurwa
    az wiem jak wtedy patrzysz i jak mówisz pod nosem te wszystkie bluzgi:D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakby co , to właśnie zapiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja właśnie kończę drineczka z jeam beama mniam, jesssu ale on to po mnie pojedzie jeszcze coś czuję :( nic to idę polakierować krzesła i myk do ciemni :)
    wrobel

    OdpowiedzUsuń